۱۳۹۵ آذر ۱۲, جمعه

ثبت شرکت مسئولیت محدود

ثبت شرکت مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و هر یک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدودحداقل سرمایه می بایست یکصد هزار تومان باشد. لازم به ذکر است که بر خلاف ثبت شرکت سهامی خاص این مبلغ به هیچ حسابی واریز نخواهد شد.
در توضیح ثبت شرکت با مسئولیت محدود ابتدا می بایست از تعاریف شروع نمود. طبق ماده ۹۴ قانون تجارت شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که میان دو یا چند نفر برای امور تجاری ثبت شده و و هریک از اعضاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا مقدار سرمایه خود در شرکت مسئول دیون و تعهدات شرکت است. بر طبق قانون ثبت شرکت در نام شرکت می بایست حتما عبارت (با مسئولیت محدود) ذکر شود و همچنین نام شرکت نمی بایست متضمن نام هیچ یک از اعضاء باشد در غیر این صورت فرد شریکی که نام او در نام شرکت قید شده در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن را در شرکت تضامنی خواهد داشت
شرایط ثبت شرکت با مسئولیت محدود
می بایست حداقل 2 نفر از اعضای اصلی در شرکت به سن قانونی ۱۸ سال تمام رسیده باشند یا یک نفر بالای 18 سال بشند. موسسه حقوقی راه روشن در ادامه مطالب به توضیح بیشتری می پردازد. .
هر دو شریک مذکور می بایست حتی ۱ درصد سهامدار باشند.
ثبت شرکت با مسئولیت محدود با حداقل دو نفر عضو ثبت می شود یا یک مدیرعامل ( که تک مدیرعاملی می باشد) .
ثبت شرکت با مسئولیت محدود جهت امور تجاری می باشد و حتی انجام امور غیر تجاری سودآور نیز در این دسته شرکتها تجاری محسوب شده و شامل مالیات خواهد شد موسسه حقوقی راه روشن پیشنهاد خود را در مورد موضوع شرکت بیان می کند..
سرمایه در ثبت شرکت با مسئولیت محدود بر خلاف سهامی خاص به سهام تقسیم نمی شود، بلکه به صورت سهم الشرکه به اعضاء تعلق خواهد داشت.
در ثبت شرکت با مسئولیت محدود اعضاء صرفا به مقدار سرمایه خود در مقابل اشخاص ثالث در مورد تعهدات شرکت مسئول خواهند بود.
در نام ثبت شرکت با مسئولیت محدود در هیچ صورتی نمی بایست از نام خانوادگی هیچ یک از اعضاء استفاده شود در غیر این صورت شریک مذکور در مقابل اشخاص ثالث مسئول خواهد بود، در واقع فارغ از مقدار سهم خود، به تنهایی و بدون توجه به مقدار مسئولیت سایر اعضاء مسئولیت خواهد داشت و مسئول ادای کلیه دیون و تعهدات شرکت خواهد بود.
اگر تعداد اعضاءی شرکت با مسئولیت محدود بیش از ۱۲ نفر باشد، شرکت موظف به ثبت هیئت نظارت می باشد. هیئت نظارت متشکل از ۳ نفر است که از میان اعضاءی شرکت که عضو هیات مدیره نباشند به میزان یک سال انتخاب خواهند شد.
داشتن آدرس و کد پستی حقیقی ولو اینکه این آدرس مسکونی باشد.
سرمایه ثبت شرکت با مسئولیت محدود
حداقل سرمایه در ثبت شرکت بل مسئولیت محدود می بایست یکصد هزار تومان باشد. لازم به ذکر است که بر خلاف ثبت شرکت سهامی خاص این مبلغ به هیچ حسابی واریز نخواهد شد.
سرمایه شرکت با مسئولیت محدود با توجه به رویه شرکت و موضوع فعالیت آن تعیین می شود. و قانونا بایستی به گونه ای تعیین شود که با گستره فعالیت شرکت همخوانی داشته و اصطلاحا محکمه پسند باشد. با این همه در حال حاضر می توان شرکت با مسئولیت محدود را با سرمایه حداقل یک میلیون ریال ثبت نمود و در حال حاضر هیچگونه منع قانونی در این زمینه وجود ندارد.
معایب و محاسن ثبت شرکت با مسئولیت محدود
محاسن ثبت شرکت با مسئولیت محدود که موسسه ره روشن به چند مورد آن می پرازد::
در شرکت با مسئولیت محدود فقط نیاز به ۲ شریک دارد..
هر ساله نیاز به معرفی اعضاء نیست و تنظیم صورتجلسه و تایید آن نیز نیاز نیست.
معایب >ثبت شرکت با مسئولیت محدود:
گاها برخی از بانکهای خصوصی به این شرکتها وام نمی دهند و شرکت های سهامی خاص وام پراخت می کنند.
شرکت در مناقصات دولتی با این شرکت ها معمولا مقدور نیست و بیشتر سازمان ها یا ارگان ها درخواست شرکت سهامی خاص می کنند. .
مدت زمان لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود
به طور میانگین مدت زمان ثبت شرکت با مسئولیت محدود 10 روز که به طول می کشد. که موسسه راه روشن قادر به ثبت سریعتر این شرکت می باشد..
مدارک لازم برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود
کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه اعضای هیأت مدیره و شرکاء در صورتی که موسسه راه روشن کپی برابر اصل می کند..
گواهی عدم سوء پیشینه دریافت شده از دفاتر پلیس+ ۱۰ که نامه مربوط برای عدم سوء پیشینه توسط موسسه راه روشن ارائه می گردد.
اعلام موضوع فعالیت شرکت
اعلام آدرس محل فعالیت شرکت
ا.
فرایند ثبت شرکت با مسئولیت محدود
تکمیل مدارک درخواستی و تحویل به موسسه راه روشن
اعلام ۵ نام سه سیلابی به ترتیب اولویت
تعیین مییزان سهم اعضای سهامدار
تعیین سمت اعضا
تعیین میزان سرمایه شرکت
ثبت در سامانه اطلاعات ثبت شرکت ها و دریافت پذیرش
دریافت نام تایید شده از سامانه
دریافت امضا اعضاء در مدارک اصلی شرکت
مراجعه نمایندهموسسه راه روشن با پیش آگهی برای دریافت پرونده و شماره ثبت به اداره ثبت شرکت ها
تحویل مدارک به مشتری
تغییرات ثبت شرکت با مسئولیت محدود
فرایند طی شده به منظور انجام موارد ذیل یکسان بوده و بر اساس نیاز خود می توانید اقدام به تغییرات شرکت خود کنید.
انحلال شرکت
چنانچه شرکت با مسئولیت محدود ثبت نموده اید و تمایل به ادامه فعالیت ندارید می توانید شرکت را بطور کامل منحل کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله انحلال شرکت با مسئولیت محدود را مطالعه بفرمایید.
تغییر آدرس شرکت
چنانچه ناگزیر به تغییر محل فعالیت خود دارید می توانید آدرس اولیه شرکت خود را تغییر دهید.
تغییر موضوع شرکت
چنانچه زمینه فعالیت شرکتتان بطور کامل تغییر کرده سات و یا نیاز به اضافه نمودن موضوع جدید به موضوعات قدیمی خود دارید می توانید تغییر موضع شرکت داشته باشید.
تغییر اعضاء شرکت
شما می توانید تغییرات در اعضای هیات مدیره، اضافه و کم نمودن را داشته باشید.
تغییر سرمایه شرکت
بر حسب نیاز می توانید مبلغ سرمایه ثبت شرکت با مسئولیت محدود خود را کم و یا زیاد کنید.
تغییر سهام اعضای شرکت
بر حسب نیاز می توانید سهم هر عضو در شرکت را کاهش یا افزایش دهید.
تغییر سمت اعضاء شرکت
می توانید هیئت مدیره و یا مدیرعامل را تغییر و همچنین افراد جدید با سمت های جدید در شرکت تعریف کنید
روزنامه رسمی شرکت با مسئولیت محدود
چنانچه نیاز به گرفتن مجدد روزنامه رسمی شرکت خود دارید می توانید مجدد آن را دریافت کنید.
نکات ثبت شرکت با مسئولیت محدود
هیچگونه شرکتی با یک نفر به ثبت نخواهد رسید.
شرکت با مسئولیت محدود لزومی به واریز سرمایه به نام شرکت ندارد.
انتخاب مدیر عامل لزوما از میان اعضای هیأت مدیره نخواهد بود.
۴-چنانچه شرکت با مسئولیت محدود دارای بیش از ۱۲ نفر عضو هیأت مدیره باشد، اعضا موظف به انتخاب و معرفی ۳ نفر از اعضاءی خارج از هیات مدیره به عنوان هیأت نظارت به اداره ثبت شرکت ها خواهند بود.
اعضای هیات نظارت موظف به تشکیل حداقل یک جلسه مجمع عمومی در سال می باشند.
در صورتی که سوالی در زمینه ثبت شرکت با مسئولیت محدود دارید که پاسخ آن را در متن فوق یافت نکردید می توانید با شماره های موسسه راه روشن تماس بگیرید، همکاران ما مشتاق به پاسخگویی به سوالات شما می باشند.
ثبت تغييرات شركت با مسئوليت محدود:
همان طور كه قبلاً اشاره شده بود براي ثبت شركت با مسئوليت محدود حداقل 2 شركت لازم مي‌باشد كه اگر از اين 2 شركت يكي بالاي 18 سال و ديگري زير 18 سال باشد باز هم قابل انجام مي‌باشد.
حال فرض كنيم مي‌خواهيم پس از ثبت شركت تغييراتي را براي شركت ثبت شده در اداره ثبت شركت‌ها توسط مؤسسه حقوقي راه روشن اعمال كنيم:
ابتدا مداركي كه لازم براي اين كار مي‌باشد را تهيه مي‌كنيم كه شامل:
1. كپي شناسنامه و كارت ملي كل اعضاي هيأت مديره و شركاء
2. در صورت داشتن بازرس (بازرس به هيچ عنوان در شركت‌هاي با مسئوليت محدود الزامي ندارد)
3. كپي آگهي ثبت شده و ممهور به مهر اداره ثبت شركت‌ها
4. كپي اساسنامه
5. كپي شركت نامه يا تقاضانامه
6. اگر تغييرات قبلاً انجام شده بود مدارك آخرين تغييرات كه شامل عقد نامه رسمي تغييرات مي‌باشد لازم است.
نكته: گاهي اوقات موكل يا همان مشتري پس از تماس تلفني با مؤسسه حقوقي راه روشن يا مراجعه حضوري به دفتر مؤسسه حقوقي راه روشن سوالي كه مطرح مي‌كند به اين صورت است كه من تمام مدارك ثبتي شركت خودم را گم كرده‌ام يا اينكه من در حال حاضر دسترسي به مدارك فوق كه هم در بالا اشاره شد ندارم يعني نمي‌توانم تغييرات شركت خود را انجام دهم.
كارشناسان مؤسسه حقوقي راه روشن در جواب به اين سوال مي‌گويند كه اگر تمام مشخصات اعلام شده مانند شماره شناسنامه و كد ملي و نيز سهم‌الشركه كليه سهام شركاء يا مثلاً ميزان سرمايه شركت و ماده‌هاي اساسنامه درست باشد هيچ مشكلي وجود ندارد.
مؤسسه حقوقي راه روشن زماني كه فقط مي‌خواهد يك شخص جديد را وارد شركت كند نياز به كپي شناسنامه و كارت ملي دارد كه بايد كپي برابر اصل باشد كه اين امر نيز توسط مؤسسه راه روشن قابل انجام است.
مؤسسه راه روشن به چند مورد از تغييرات شركت با مسئوليت محدود در اينجا اشاره مي‌كند:
1. تغيير موضوع شركت كه قبلاً توسط اداره ثبت شركت‌ها ثبت شده است.
2. تغيير تعداد شركاء كه توسط اداره ثبت شركت‌ها ثبت شده است.
3. تعيين اعضاي هيأت مديره شركت كه قبلاً توسط اداره ثبت شركت‌ها ثبت شده است.
4. تغيير آدرس شركت كه قبلاً توسط اداره ثبت شركت‌ها ثبت شده است.
5. تغيير در مفاد اساسنامه شركت كه قبلاً توسط اداره ثبت شركت‌ها ثبت شده است.
6. تغيير نام شركت كه قبلاً توسط اداره ثبت شركت‌ها ثبت شده است.
7. تغيير سرمايه شركت يا همان افزايش سرمايه يا كاهش سرمايه كه در اداره ثبت شركت‌ها، به ثبت رسيده است.
8. تغيير در مدت زمان ثبت شده كه اكثر شركت‌ها نامحدود ثبت شده است.
9. تغيير ميزان حضور شركاء در مجامع
لازم به ذكر است كه در تمامي تغييرات شركت‌ها نياز است تمام شركاء حضور پيدا كنند يعني تمام اعضاي شركاء در برگه صورتجلسات باشد.
نكته مهم اين است كه براي خروج مشخص سهام‌دار از شركت حتماً بايد خود ايشان راضي باشد و زير برگه صورتجلسه را امضا كند و وقتي كه امضا كرد بايد حتماً در اداره ثبت شركت ها حضور پيدا كند و دفتر اداره ثبت شركت‌ها را امضا كند.
اين كار با حضور وكيل مؤسسه حقوقي راه روشن قابل انجام است. يعني پس از عقد قرارداد با مؤسسه حقوقي راه روشن و تكميل كردن مدارك تمامي كارها توسط وكيل انجام مي‌شود و ديگر نياز نيست موكل در اداره حضور پيدا كند.
در صورت اينكه يكي از شركاء يا چند نفر از شركاء حضور نداشته باشند يا در جلسات شركت نكنند مي‌توان از طريق آگهي حق تقدم كه مؤسسه راه روشن تنظيم مي‌كند اين تغييرات را انجام داد. مؤسسه حقوقي راه روشن با استفاده از تجربه خود صورتجلسه را تنظيم مي‌كند كه با حداكثر شركاء و تعداد اعضا اين كار صورت گيرد. بايد توجه داشته باشيم كه خروج يك شريك از شركت هيچ گاه و هيچ گونه قابل انجام نيست و به هيچ عنوان بدون برگه وكالت نمي‌توان انجام گرفت.
در برخي مواقع تغييرات شركت‌هاي مسئوليت محدود به اين صورت است كه يك يا چند شخص مي‌خواهند وارد شركت ثبت شده بشوند كه در اين صورتجلسه كه توسط مؤسسه حقوقي راه روشن تنظيم مي‌كند اين كار انجام مي‌شوند يا مي‌خواهند چند نفر يا يك نفر وارد شركت شوند و يك يا چند نفر (بستگي به تعداد نفرات داخل شركت توسط ثبت شركت مي‌باشد) از شركت خارج شوند كه در اين مواقع موكل پيش فرد مي‌گويد بايد صبر كنيم تا يك نفر وارد شركت شود يا اينكه همزمان قابل انجام است.
بله مي‌توان گفت كه همزمان قابل انجام است. ابتدا ورود افراد جديد را طبق صورتجلسه‌اي كه مؤسسه حقوقي راه روشن تنظيم كرده است انجام مي‌دهيم و سپس در صورتجلسه بعدي كه مؤسسه راه روشن تنظيم كرده است خروج افراد كه مي‌خواهند خارج شوند انجام مي‌گيرد. فلذا بايد به ياد داشته باشيم كه افراد خروجي حتماً بايد دفاتر اداره ثبت را علاوه بر صورتجلسات تنظيم شده امضا نمايند كه صحت امضا آنها در اداره مشخص شود.
در برخي مواقع كارفرما مي‌خواهد تغيير نام انجام دهد يعني به مؤسسه حقوقي راه روشن مراجعه مي‌كند و درخواست تغيير نام شركت مي‌كند كه مي‌خواهند نام ثبت شده شركت خود در اداره ثبت شركت‌ها را تغيير دهد. در اينجا سعي بر آن داريم كه صورتجلسه تغيير نام را جُدا از تمامي صورتجلسات بزنيم چرا به دليل اينكه اگر صورتجلسه‌اي كه توسط مؤسسه حقوقي راه روشن تنظيم شده است اخطار بخورد يعني نام درخواست حالا به هر دليلي مثل مشابهت يا ايراد قانوني از اداره ثبت شركت‌ها به مشكل نخورد تمامي صورتجلسات ديگري كه ارجاع خورده است اخطار مي‌خورد و مرجوع مي‌شود پس به همين دليل صورتجلسه تغيير نام و اجرا از بقيه صورتجلسات به اداره ثبت شركت‌ها ارجاع مي‌زنيم كه از اين مشكل دوري كنيم.
در تمامي مراحل تغييرات شركت‌ها پس از اينكه موكل با وكيل مؤسسه حقوقي راه روشن قرار داد منعقد كرد و انجام كار اقدام شد ابتدا پس از تهيه تمام مدارك صورتجلسات توسط كارشناس مؤسسه حقوقي راه روشن براي كارفرما ايميل يا از طريق تلگرام ارسال مي‌شود و كارفرما يا همان موكل پرينت گرفته و با دقت كامل صورتجلسات تنظيم شده توسط مؤسسه حقوقي راه روشن را تأييد مي‌كند و به همراه برگه وكالتي كه از قبل فرستاده شده به مؤسسه حقوقي راه روشن تحويل مي‌دهد و در مدت زمان تقريباً 10 روز كاري به اتمام مي‌رسد.
و بلافاصله روزنامه رسمي انجام مي‌شود، يعني وكيل كار را اداره ثبت شركت‌ها تحويل گرفته و به دفتر مؤسسه حقوقي راه روشن مراجعه مي‌كند و كار را تحويل مي‌دهد و پرسنل مؤسسه حقوقي راه روشن تا مرحله روزنامه رسمي ادامه مي‌دهند.
موارد مهم كه بايد بدانيم:
زماني كه اساسنامه شركت مفقود يا به هر نحوي غير قابل دسترس مي‌باشد امكان اين است كه المثني مدارك را دوباره از اداره ثبت شركت‌ها تهيه كنيم. كه اين امر توسط مؤسسه حقوقي راه روشن قابل انجام است.
بايد يادمان باشد كه در تنظيم صورتجلسات زمان و تاريخ صورتجلسات خيلي مهم است اگر در زمان يا تاريخ اشتباه كنيم كار ايراد گرفته مي‌شود پس بنابراين براي تنظيم صورتجلسات با مؤسسه حقوقي راه روشن هماهنگ شود بهتر است.
در تنظيم صورتجلسات مهر شركت حتماً الزامي است كه در زير برگه صورتجلسات در كنار امضا شركاء و اعضا زده شود.
در برگه وكالت نيز مهر شركت حتماً بايد زده شود و امضا گردد.
بايد توجه داشته باشيم كه نائب رئيس در شركت‌هاي مسئوليت محدود اجباري نيست.
وقتي يك يا چند نفر از شركت خارج مي‌شوند و نفرات جديد جايگزين مي‌شوند اگر نفرات قديم سمت در شركت داشته‌اند بايد حتماً صورتجلسه تعيين اعضاي هيأت مديره تنظيم گردد كه اين كار توسط مؤسسه حقوقي راه روشن قابل انجام است.
يكي از تغييراتي كه در شركت‌هاي مسئوليت محدود انجام مي‌پذيرد انحلال شركت است كه شركاء تصميم مي‌گيريم شركت خود را كه در اداره ثبت شركت‌ها به ثبت رسيده است حالا به هر دليلي كه مي‌دانند منحل كنند كه در انحلال شركت طبق صورتجلسه‌اي كه مؤسسه حقوقي راه روشن تنظيم مي‌كند يك نفر بايد به عنوان مدير تصفيه مشخص شود كه مدير تصفيه به همراه آدرس خود در برگه صورتجلسه نوشته مي‌شود. مدير تصفيه مي‌تواند از يكي از اعضاي و شركاي شركت باشد يا كلاً شخصي كه بيرون از شركت باشد حضور پيدا كند.
حق امضاء در شركت‌هاي مسئوليت محدود مانند ساير شركت‌ها مي‌باشد كه در اين حالت بايد حق امضا در جلسه هيأت مديره مشخص شود. حق امضا مي‌تواند مركب از 1 تا هر چند نيز باشد. يعني مدير عامل و رئيس هيأت مديره يا مدير عامل يا رئيس هيأت يا مدير عامل و نائب رئيس هيأت مديره و رئيس هيأت مديره و به هر شكلي قابل انجام مي‌باشد.
حق امضا مي‌تواند براي اوراق تعهدآور به شكل ديگر و براي نام‌هاي اداري به شكلي ديگري باشد. به عنوان مثال سفته‌ها و چك‌ها و اوراق تعهدآور مدير عامل و رئيس هيأت مديره نامه‌هاي اداري مدير عامل به تنهایی كه توسط مؤسسه حقوقي راه روشن بهتر قابل انجام مي‌باشد و هيچ گونه ايرادي بر نمي‌خورد.
در شركت‌هاي مسئوليت محدود در هنگام ورود و خروج كه صورتجلسه را مؤسسه حقوقي راه روشن تنظيم كرده است به منزله‌ي اين است كه شخص وارد شونده يك مقدار پول با خود وارد صندوق شركت‌ مي‌كند و در رديف شركاء قرار مي‌گيريد. اين به اين منزله نيست كه بدهي و ماليات به عهده ايشان نخواهد بود. نفرات قبلي نيز در اين جريان سهيم هستند. و اگر با تنظيم صورتجلسه مؤسسه حقوقي راه روشن شخصي يا اشخاصي بخواهند از شركت خارج شوند به منزله‌ي اين است كه تمام سهم‌الشركه خود را از صندوق شركت دريافت كرده و با رضايت كامل از شركت خارج مي‌شوند.
نكته: گاهي اوقات افراد پس از مراجعه به دفتر حقوقي راه روشن سوالي كه مطرح مي‌كنند به اين صورت است كه ورود و خروج در دفترخانه نيز قابل انجام است.
جواب مؤسسه حقوقي راه روشن: بله قابل انجام مي‌باشد. امّا اين بدان معنا نيست كه صورتجلسه تنظيم شده به اتمام رسيده است يعني در برگه‌اي كه توسط دفترخانه تنظيم مي‌شود نوشته شده است يك نفر وارد و يك نفر خارج كه همان برگه را به همان صورتجلسه تنظيم شده توسط مؤسسه حقوقي راه روشن به اداره ثبت ارسال مي‌شود و كار آگهي مي‌شود و توسط وكيل مؤسسه حقوقي راه روشن از اداره تحويل گرفته شود وروزنامه رسمی مي‌شود.
نكته: براي انجام الحاق به موضوع يا تغيير موضوع بايد توجه داشته باشيد كه موضوعي كه انتخاب مي‌كنيم از طرف مؤسسه حقوقي راه روشن بررسي شده باشد كه هنگام ارسال به اداره ثبت شركت‌ها به مشكل نخورد و ايراد گرفته نشود چون همان طور كه اشاره شد يكسري از موضوعات قبل از ثبت در اداره ثبت شركت‌ها نياز به مجوز از سازمان‌هاي مربوطه را دارند. مانند نرم‌افزاري و كشتيراني و حمل و نقل و عكاسي و تبليغات و غيره …
ثبت شرکت راه روشن انجام کلیه امور ثبتی از جمله ثبت شرکت,ثبت شرکت با مسئولیت محدود,سهامی خاص,رتبه بندی شرکت,ثبت علائم تجاری,ایزو,ثبت شرکتها,ثبت شرکت سهامی خاص,طرح توجیهی,ثبت شرکتهای خارجی,ثبت اختراع,نحوه ثبتشرکت,چگونگی ثبت شرکت,اخذ کارت بازرگانی,اخذ جواز تاسیس,اخذ پروانه بهره برداری,خدمات بیمه ای,خدمات مالیاتی,خدمات مالی,درخواست ایزو,کنسرسیوم,جوينت ونچر,ثبت شرکت هولدینگ,ثبت شرکت در کیش,ثبت شرکت تعاونی,اخذ کد اقتصادی,ثبت شرکت در مناطق آزاد,ثبت شعبه و نمایندگی خارجی,کارت بازرگانی,ثبت تغییرات شرکتهای سهامی خاص,ثبت تغییرات شرکتهای محدود,ثبت تغییرات شرکت,ثبت طرح صنعتي,ثبت برند,ثبت شرکت تضامنی و ثبت موسسه پیشرو در تحقق اهداف شما می باشد …

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر